Αστοχια δισκου στο Windows server Artemis {ΟΚ}

Ανιχνεύτηκε αστοχία δίσκου σε έναν από τους Windows servers μας (Artemis) και θα χρειαστεί αντικατάστασή του.
Οι τεχνικοί στο Datacenter θα προβούν σε έλεγχο και αντικατάσταση του σκληρού δίσκου που έχει εμφανίσει το πρόβλημα και στην επανασύσταση του RAID.
Θα ενημερώσουμε για την πορεία επίλυσης του προβλήματος και για την επίλυσή του στο https://status.dnhost.gr
Ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας σε αυτό το ζήτημα.
————————————————————————————–
14:30μμ Γίνεται η αντικατάσταση του δίσκου και η επανασύσταση του RAID.
Θα ενημερώσουμε μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί.
—————————————————————————————
14:50μμ Η αντικατάσταση του δίσκου ολοκληρώθηκε και ο server θα επανέλθει σύντομα σε πλήρη λειτουργία.
Ήδη η αλληλογραφία (email) λειτουργεί, αλλά επειδή εντοπίστηκε σφάλμα στο Plesk, ελέγχουμε ακόμη το ζήτημα.
Ευχαριστούμε για την υπομονή και τη συνεργασία σας.
—————————————————————————————
16:10μμ Γίνεται επιδιόρθωση σφαλμάτων στο Plesk και μόλις η εργασία ολοκληρωθεί, θα επαναλειτουργήσουν και οι ιστοσελίδες.

—————————————————————————————
17:30μμ Η βλάβη φαίνεται ότι έχει επεκταθεί και σε αρχεία του λειτουργικού συστήματος.
Θα υπάρχει ροή ενημέρωσης έως ότου αποκατασταθεί πλήρως η πρόσβαση στις φιλοξενούμενες ιστοσελίδες.

—————————————————————————————
19:50μμ Συνεχίζονται οι προσπάθειες επιδιόρθωσης του προβλήματος και επαναφοράς της υπηρεσίας.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υπομονή σας σε αυτό το θέμα.

—————————————————————————————

21:30μμ Οι έως τώρα προσπάθειες επαναφοράς του συστήματος σε λειτουργία δυστυχώς απέτυχαν.
Συνεχίζουμε τις εργασίες μας και τις ανακοινώσεις για ότι νεώτερο.
—————————————————————————————

00:39πμ Θα προχωρήσουμε σε πλήρη hardware diagnostics σε μια προσπάθεια να διαγνώσουμε τη ζημιά του λειτουργικού συστήματος.

05:ooπμ Η προσπάθεια αποκατάστασης του λειτουργικού θα συνεχιστεί το πρωί στις 9πμ.

—————————————————————————————-
10:00πμ Γίνεται προετοιμασία επαναφοράς δεδομένων από backup.
Θα ενημερώνουμε κατά διαστήματα για την πορεία των εργασιών.

—————————————————————————————-

12:30μμ Συνεχίζουμε τις εργασίες για την αποκατάσταση του προβλήματος στην registry του server.

—————————————————————————————-

17:30μμ Η υπηρεσία έχει αποκατασταθεί. Θα ενημερώνουμε για οτι σχετικό χρειαστεί.
Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.